Rubrika: Finance

Finance

Kdo je připraven, není překvapen. Jak se s klienty připravit na konec fixace.

Hypoteční trh v České republice prochází v posledních letech bouřlivým vývojem. Po období rekordně nízkých úrokových sazeb jsme zažili jejich prudký růst, který ochladil poptávku po nových úvěrech a přinesl mnoho výzev jak pro klienty, tak pro hypoteční poradce. V následujících dvou letech nás čeká další významná etapa – vlna končících fixací, která se dotkne statisíců domácností.

Audit důchodů: Proč nestačí stáhnout výpis z ČSSZ

Spoléhat na to, že stát automaticky správně spočítá náš důchod, je riskantní hra. Ve výpisech z ČSSZ často chybí roky na rodičovské, doba studiu nebo doba strávená péčí o blízké. Výsledek? Důchod nižší o stovky až tisíce korun měsíčně. Proto má smysl udělat důkladný audit důchodů, ten totiž odhalí chyby, které klienty mohou stát statisíce až miliony.

Direct pojišťovna: Pojištění, které ladí s rytmem života

Pojišťovna, která je jiná. Taková, která nechce jen „prodávat pojistky“, ale být partnerem v běžném životě. Přesně to je Direct pojišťovna – značka, která už od roku 2015 ukazuje, že i pojištění může mít styl, energii a šmrnc. A že může ladit s rytmem dnešní doby, stejně jako vaše oblíbená hudba.

Za každou pojistnou událostí stojí lidský příběh…

Když se stane nehoda, úraz nebo jiná pojistná událost, potřebujete v první řadě čas a klid na zotavení. Místo toho vás ale často čeká složité vyřizování s pojišťovnou, které může být velmi náročné a vyčerpávající. My v EUCS věříme, že na tyto chvíle by neměl být nikdo sám. Jsme tu proto, abyste vedle sebe měli parťáky, kteří vám pomohou hladce projít celým procesem a na které se budete moct spolehnout!

Finanční jistota v nejistých časech: Jak BNP Paribas Cardif Pojišťovna chrání české domácnosti

BNP Paribas Cardif Pojišťovna působí v České republice od roku 1996. Jako součást skupiny BNP Paribas, jednoho z největších poskytovatelů finančních služeb na světě, nabízí českým klientům zázemí mezinárodní společnosti a téměř 30 let zkušeností s ochranou příjmů při neočekávaných životních událostech. Dlouhodobý rozvoj pojišťovny stojí na profesionalitě, obchodní spolupráci a inovativních přístupech, které umožňují nabízet produkty šité na míru partnerům i koncovým klientům ve špičkové kvalitě.

Nefinanční reporting poprvé podle evropských směrnic – dře to, ale jde to 

Velké společnosti včetně ČEZ si letos vyzkoušely nefinanční reportování nových legislativních požadavků. Ty zásadně mění způsob, jakým firmy informují o svém dopadu na společnost a životní prostředí. Implementace CSRD pro nás znamenala zásadní změnu v rozsahu i hloubce reportovaných informací, zvládnout se to ale dá.

Nová aplikace COrad 2.0

V listopadu jsme ve společnosti OK KLIENT spustili horkou novinku v rámci našich OK appek – vylepšenou verzi aplikace pro finanční plánování COrad 2.0. Ta nabízí možnost optimalizace financí klienta v oblasti životního pojištění, zajištění budoucích příjmů (tvorby renty), ochrany finančních prostředků, financování vlastního bydlení, ochrany majetku a odpovědnosti a v neposlední řadě i investic.

Banka, od které můžete chtít víc

Málokterá finanční instituce zažila v uplynulých letech tak dynamický růst jako Banka CREDITAS. Přízeň klientů si dlouhodobě získává výhodnými depozitními produkty, atraktivními úrokovými sazbami, minimem zpoplatněných služeb a rychle rostoucí nabídkou investic. Jako ryze česká banka financuje CREDITAS především české firmy a společnosti. Na rozdíl od větších konkurentů umí vytvořit klientům podmínky na míru s individuálním přístupem. Seznamte se s bankou, od které můžete chtít víc.

Pokrok nezastavíš… Tak tímhle by se dal definovat druhý půlrok letošního roku v holveru

Na co jsme se v letošním roce zaměřili? První polovina roku byla ve znamení příprav a diskuzí o implementaci nových obchodních nástrojů a možnostech integrace do celého obchodního procesu. Předcházela tomu analýza situace na trhu, která je trochu schizofrenní v tom, že část trhu, resp.producentů, je nakloněna propojení webových služeb a druhá část, zahrnující zejména důležité producenty, s tímto krokem neustále otálí. To komplikuje situaci z pohledu vývoje nástrojů, zejména sjednávačů typu životní pojištění nebo hypotéky. Druhá část roku pak pro nás bude vyústěním celého snažení a spuštění, proškolení a realizaci nových nástrojů v praxi.

načítání