Rubrika: Osobní rozvoj

Osobní rozvoj

Buďte tam, kde jste: Umění plné přítomnosti

Je velká šance, že vás za pár minut vyruší upozornění. E-mail, zpráva, nebo jiná notifikace z aplikace. Možná automaticky sáhnete po telefonu, aniž byste si to uvědomili.

Kolikrát denně přepnete mezi úkoly? Jak často kontrolujete telefon bez důvodu? Kolik času strávíte scrollováním, aniž byste věděli, co hledáte?

Žijeme ve světě roztříštěné pozornosti. Začínáme den s nejlepšími úmysly, ale končíme s pocitem, že jsme toho moc nestihli.

Dobrá zpráva? Jsou i jiné možnosti. Když chcete.

Jak poznat kvalitní kávu: Proč je káva Trepallini ta pravá volba

Výběr kvalitní kávy je pro mnohé z nás zásadní otázkou. Chceme si vychutnat každý doušek a zároveň vědět, že pijeme produkt, který nejen skvěle chutná, ale také nám přináší určité zdravotní benefity. V tomto článku se podíváme na to, jak poznat kvalitní kávu, na co si dát pozor při jejím výběru, a proč je právě káva Trepallini tou pravou volbou.

Filip Goszler: Posilujte své silné stránky a nesnažte se vylepšovat to, co vám přirozeně nejde

Konzultant silných stránek, školitel a pořadatel vzdělávacích akcí, které se zaměřují na technologie. Filip Goszler pomáhá lidem osvojovat si dovednosti budoucnosti a pomocí unikátní metody Gallup nacházet jejich přirozené talenty. V dnešním rozhovoru jsme si povídali o seberozvoji, financích i nacházení rovnováhy mezi osobním a pracovním životem.

Jiří Kratochvíl: Za sebe říkám, že není lepší síť než Linkedin

Specialista na sociální sítě, nadšenec do Linkedinu a majitel komunikační agentury DIGITAAL s vášní pro cestování. Jirka Kratochvíl povede na Colors Of Finance workshop Linkedin trénink pro finanční poradce. Povídali jsme si o sociálních sítích, osobním brandingu, firemní komunikaci i úspěšných kampaních na Linkedinu. Je už Facebook za zenitem? Nejen to se dozvíte v následujícím rozhovoru.

Vladimíra Hagenová: Správná rétorika může zvýšit úspěšnost prodeje

Zkušená lektorka rétoriky Vladimíra Hagenová učí a konzultuje rétoriku nejen pro firemní komunikaci. Na Colors Of Finance povede workshop Rétorická klouzačka. Jak může kultivovaný mluvený projev pomoci při vyjednávání, zvýšit úspěšnost prodeje a pozvednout sebevědomí? A co je naopak největším „zabijákem“ úspěšného obchodního jednání? Nejen o tom jsme si povídali v následujícím rozhovoru.

načítání