Chytrý Honza klade důraz na rozvoj vlastních aplikací

27. 09. 2023 | Rozhovory

“V životním pojištění jsme narostli o 52 %, AUM nám od začátku roku vzrostlo o 1,6 miliardy,” říká Marek Slouk, obchodní ředitel z broker poolu Chytrý Honza

Máme za sebou více než polovinu roku. Jak úspěšný je pro Chytrého Honzu?

V životním pojištění jsme meziročně narostli o 52 %, hypoteční trh se konečně začíná probouzet – dá se tedy očekávat nárůst v objemu zprostředkovaných úvěrů. Touto cestou bych rád poděkoval za dosavadní obchodní výsledky každému z našich více než 700 finančních specialistů.

Všeobecně sázíte na rozvoj vlastních aplikací. Na čem aktuálně pracujete?

Můžeme se pochlubit řadou aplikací, které se za poslední roky staly důležitou pomocnou rukou našim finančním poradcům. Je to pro nás velmi důležité – i z toho důvodu se i já osobně podílím na jejich dalším rozvoji. Na tomto místě bych vyzdvihnul naše aplikace e-Šanon a Asset management. Obě nabízí elektronizaci klientova portfolia a všech podstatných smluv na jedno místo a do jedné aplikace. Na pár kliknutí a velmi jednoduše má klient absolutní přehled o svých finančních rozhodnutích. 

V letošním roce připravujeme novinku. Aplikace již brzy zvládne sjednotit všechny dokumenty celé rodině. Umí konsolidovat veškerá aktiva – ať už klienta jako jednotlivce nebo celou rodinu do jednoho přehledného koláčového grafu. Ještě letos bude tento doplněk dostupný pro iOS i Android. Toto rozšíření nabídne daleko větší interakci s klienty. Obecně platí, že všechny naše aplikace prochází neustálým vývojem. Stále je totiž co zlepšovat.

Co dalšího vás poslední měsíce zaměstnává? 

Největším projektem je vybudování nového CRM systému pro poradce. Ten má jednoznačnou ambici šetřit čas, usnadnit práci a přinést nové obchodní příležitosti.  Kromě rozvoje našich aplikací aktivně pracujeme na obsahovém doplnění nového webu pro koncové zákazníky chytryhonza.cz, kde připravujeme rozšíření o nové srovnávače.

Od loňského roku jsme se zaměřili na marketingovou podporu našim finančním poradcům s cílem poskytnout jim komplexní marketingový servis a dlouhodobě budovat jejich osobní značku nejen na sociálních sítích. Součástí této podpory jsou například školení, tvorba multimediálního obsahu pro sociální sítě, copywriting nebo grafické služby. Tímto způsobem získávají poradci mnohem snadněji nové leady než kdy předtím.

Brooker pool Chytrý Honza

Finančně poradenský broker pool, přinášející servis a zázemí pro finanční poradce ze všech koutů republiky. Je tu pro každého, kdo hledá finanční poradenství s přidanou hodnotou. Zajišťuje ověřené a kvalitní leady, přehledné prostředí pro správu smluv, klientů i provizí.

Mohlo by vás zajímat